Handlat med Carro

I dag har jag och Carro varit i Skärholmen. Jag tror att vi var inne i alla affärer som har kläder och skor. Carro köpte ett par stövlar & två par skor.

Det blev en himla massa kläder för hennes del också, jag har redan glömt bort allt hon handlade.

Jag köpte i alla fall en blus, bikiniöverdel och en keps.

Jag eller rättare sagt båda två har värkande fötter efter våran runda som varade i 4 timmar.

Snart ska jag börja med maten, idag blir det tacos.
Terese är fortfarande hos sin pappa men hon skulle nog komma hem i kväll.

I morgon om det är bra väder ska jag åka med mamma och pappa till Personnebadet för sol och bad.

Klockan 17 i morgon ska vi gå handledarutbildningen för körkort.

Nu kom min man hem och la sig på soffan direkt, han ser lite trött ut.

Det blev tyvärr inte nån fika hos Sussi idag, vi tar det en annan dag.

Pappa var på sjukhuset och fick ytterligare en cellgiftbehandling.

Nej jag börjar bli hungrig så det är lika bra att jag sätter igång med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0