Grattis Kronprinsessan Victoria!

Jag får väl börja med att gratulera Kronprinsessan Victoria på 31 års dagen!!!!!

Vad har hänt här då.......
I går så fixade Sami och Terese moppen och bytte lite grejer, nu startar den inte men det skulle dom ordna idag.

Vi blev bjudna på grillmiddag hos Rikard (tjejernas pappa) igår, jättegott och trevligt. Han har igelkottar som bor under altanen, en kottebebis var ute och gick. Carro "klappade" den med ett krattskaft.

I dag ska Sami och jag åka och hämta mamma och pappa från båten men det vet dom inte ännu.

I morgon ska jag och Sami åka iväg till Småland och kolla lite i glasriket, vi kommer att vara borta i 2 nätter minst. Carro och Terese kommer vara hemma med hunden.

Vi firar nämligen 8 årig bröllopsdag i morgon den 15 Juli.

Nej nu ska jag fixa lite med tvätten sen är det väl dags att packa det vi ska ha med oss.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0