Underbara Carro

Jag tror inte att jag har träffat en duktigare tjej på att skriva som du Carro. Din mormor läste det du skrivit på din blogg och hon storgrinade, hon visste inte om hon vågade visa det för din morfar. Hon sa att hon kanske skulle lämna sidan framme, vi får väl höra senare om han har läst eller inte.

www.qwinnah.blogg.se

I dag händer det nog inte så mycket, ska gå och handla lite det blir pastasallad med ost och skinka till middag idag.
Det blir ingen träning för Terese idag hon håller på att bli förkyld, hon hostade jättemycket i morse men hon är i skolan.

Dom hade haft det jättebra på lägret i helgen och hon vill bli ledare. Hon säger själv att hon har fått bättre självförtroende, nu vågar hon prata/läsa högt inför klassen vilket jag tycker är kanon. Om hon vill bli ledare så tycker jag absolut att hon ska bli det.

Sami skickade ett mms förut med en bild på en brödrost som han hade fått av Kjelle och Sussi. När man rostar brödet står det KTM på mackan. Kul grej.

Jag är så otroligt stolt över att vara mamma till er båda Carro och Terese!! Älskar er!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack så mycke, jag hoppas jag inte får det heller, de kändes rent ut sagt förjävligt. :(
Och jag tycker de också va fint skrivit av henne om din pappa. =)
Haha ja en sån brödrost ville Affe också ha, men då vart det ett tryck på A.I.K. Hahaha. Stygga grejer dom hittar på, bara för att tjäna pengar på. :P Men lite små kul samtidigt =)

2008-01-29 @ 23:14:48
URL: http://milansmamma.blogg.se/
Postat av: susanne

hej anette!
Vad fint Carro skrivit om Morfar, man blev lite tårögd... Hoppas allt är under kontroll annars...
Kram Susanne

2008-01-30 @ 15:05:54
URL: http://wwwseq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0