Tråktisdag

Det var väldigt tungt att kliva upp i morse, jag har kommit fram till att jag mår bättre när jag sover ut på morgonen. Jag kanske ska försöka göra en deal med familjen och kolla om dom kan klara sig själva och kliva upp när deras klockor ringer. Vi får se.

Gick i allafall till centrum och handlade för ett par dagar, jag får så himla ont när jag drar "dramaten" vi har ju bara uppförs backar på hemvägen. Men nu är det gjort.

Tog en runda med hunden.

Jag satt i fåtöljen och kollade på tv och somnade och jisses va skönt det var.

Läste i Carros blogg att hon skulle komma hit i kväll efter hennes träning för dom är sjuka hemma hos hennes pappa och hon har ju precis blivit frisk efter att ha varit sjuk sen nyår.

Nu sitter jag och fryser som fan tog en alvedon och en av mina värktabletter.

Ska snart börja med maten.

I morgon fyller min älskade mamma år så vi ska dit på kvällen. Morfar ska operera sitt öga imorgon.

Kan kanske skriva mer senare i kväll om det händer nåt roligt annars hörs vi i morgon.

Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0