Torsdag kväll!

Vad har hänt i dag då?!
Jag var och handlade på förmiddagen, åt lite lunch och tog en promenad med hunden.

Jag fryser och svettas om vartannat plus att jag har skitont i halsen, nu är det väl min tur att bli förkyld. Det svider i ögonen och gör ont i skinnet. Nu ska jag nog inte gnälla så mycket när jag vet att det finns dom som har det mycket värre.Jag kan ju faktiskt ta en alvedon så känns det bättre, det är ju nåt som vissa andra inte kan göra tyvärr.

Terese slutade efter lunch i dag så hon och en kompis åkte till Siba och hämtade hennes mobil som varit på lagning. Dom passade även på att köpa godis till hunden och sig själva.

Nu är Terese på tävling.

Carro och Gabbi kom hit och käkade middag innan dom skulle vidare till Hammarbyhöjden på ledarmöte för gympan. Under middagen började tjejerna skratta ordentligt, det visade sig att Gabbi hade svalt kulan till sin tungpiercing. HAHA tydligen var det inte första gången.

I morgon ska Terese in till stan med klassen och sälja pins för hjärt/lungfonden hon är inte så road av det, hon gillar inte att gå fram till folk hon inte känner det gillar inte jag häller.

I morgon kommer även våran luftvärmepump att installeras det ska bli så skönt.

Nu ska jag straxt kolla på handbollen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0