Torsdag eftermiddag!

Snart är ytterliggare en vecka slut. Jag har faktiskt inte gjort speciellt mycket idag. Tagit en promenad med hunden i solen vilket var jätteskönt.

I dag fick jag utlåtandet från Alfta Rehab Center med posten, det var 20 sidor med massa text som mest liknade hebreiska. Jag har läst igenom det en gång men fattade inte så mycket ska läsa det en gång till. I morgon ska jag ju dit på åkerkopplingsmöte så då ska dom förhoppningsvis tala om för mig hur jag mår.

Pappa fick andra cellgiftbehandlingen i går och det gick bra. I dag skulle mamma följa med morfar till ögonläkaren och ta bort stygnen efter operationen.

Terese kom hem från skolan i dag och hade en påse med varma nybakade kanelbullar som hon gjort på hemkunskapen, jättegoda va dom så det blir bullar till kaffet i kväll.

Jag ska ta och börja med middagen nu så den är klar när min man kommer hem från sitt jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0