Torsdag eftermiddag!

I dag har det inte hänt så mycket, jag gick ner till Vårby och handlade lite. Gått en liten runda med hunden.

Carro kom hem i går igen och sov här. Hon kom just hem igen dom har varit på Cosmonova med klassen.
Båda min älskade barn har det lite jobbigt nu av olika anledningar som vi inte behöver gå in på här.

Hoppas bara att det löser sig till det bästa för alla inblandade.

Jag gick inte till jobbet i dag heller jag har så jävla ont.

Jag hoppas att dom ringer från firman som ska installera luftvärmepumpen snart jag vill ha upp den snart.

I dag tror jag att Sami skulle bli sen, så det blir Carro och jag som får äta middag själva för Terese är på träning och slutar inte förrän klockan 19.30.

Nu ska jag umgås lite med Carro, eller rättare sagt hon vill nog låna datorn.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0