Söndag snart kväll!

Jaha då var snart ytterligare en helg snart över.

I går kom mamma och pappa hit en snabbis och kollade på luftvärmepumpen.

Terese åkte ju på läger till Gålö.

Vi gjorde inte så mycket, tog en sväng till Silvan och köpte nån gegga att täta hålen i väggen från slangarna till pumpen.

I dag har vi varit och handlat mat och ett gosedjur till hunden. Jag håller på att tvättar för fullt, Sami har dammsugit. Vi åkte och hämtade Terese och Emelie för en stund sedan och vi passade på att handla mat samtidigt.

Just nu sitter jag och kollar på "I huvudet på Gynning", Sami spelar data, hunden ligger på golver och sover medans Terese halvligger i soffan och sover. Jag har en sådan rolig familj. JIPPI.

Ja nu får nog jag ta och börja göra ordning middag och väcka familjen.

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: carro

tack va snällt :) det behövdes, kolla min blogg :( puss

2008-01-27 @ 22:26:53
URL: http://qwinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0