Söndag kväll!

Vad har hänt idag då.........

Sami har dragit elen till luftvärmepumpens utomhusdel, så nu är de klart tills dom kommer den 25/1.
Jag har dammsugit och det behövdes verkligen tro mig, herre gud vad Zita fäller. Fortsätter hon så här kommer hon vara en nakenhund snart, men å andra sidan behöver vi inte dammsuga så ofta då.

Vi var i väg och fikade hos Robban, Maria och barnen det var jätte trevligt det var ett tag sedan vi var där.

Efter det skjutsade vi Terese till kyrkan hon hade komfirmations läsning idag.
Vi svängde även förbi hos mamma och pappa, Sami hjälpte dom och lösa ett problem med datorn.

När vi kom hem var det hög tid att börja med maten idag blev det revskavsgryta med kantareller och hemlagad potatismos så himla gott.

I morgon ska pappa ta prover inför cellgiftbehandlingen på tisdag.

Terese ska äta middag hos mamma och pappa i morgon för hon slutar skolan så sent och träningen börjar så tidigt så hon hinner inte hem för att äta.
Hon har tur som har sin mormor och morfar så nära.

Nu ska jag kolla på en film innan det är dags för sängen.

Carro krya på dig! Älskar dig!!!!!

Va rädda om varandra!

Kommentarer
Postat av: carro

DOM har varit tillsammans i en vecka ca nu.

2008-01-14 @ 12:37:46
Postat av: ak

Hej, tack för de fina orden i bloggen, ja jag är så nervös just nu, de åkte precis, lite konstigt o röntga halv sju på kvällen. Men på fredag får vi svaret. Du vad har ni för ras på er hund? Tim vill så JÄTTE gärna ha en men jag är ju allergisk , har tittat på schnauzer o B frisé.bÄST VORE DET VÄL OM NAN FICK VA HUNDVAKT PÅ HELGERNA ELLER NÅT ;)
ojsan..
ha en skön kväll o var rädda om varandra
Tims mamma Anna Karin

2008-01-14 @ 18:00:53
Postat av: ak

Hej, tack för de fina orden i bloggen, ja jag är så nervös just nu, de åkte precis, lite konstigt o röntga halv sju på kvällen. Men på fredag får vi svaret. Du vad har ni för ras på er hund? Tim vill så JÄTTE gärna ha en men jag är ju allergisk , har tittat på schnauzer o B frisé.bÄST VORE DET VÄL OM NAN FICK VA HUNDVAKT PÅ HELGERNA ELLER NÅT ;)
ojsan..
ha en skön kväll o var rädda om varandra
Tims mamma Anna Karin

2008-01-14 @ 18:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0