Sjuk och värk....

Då var det tisdag morgon och jag går inte och arbetstränar idag. Jag har ont som fan plus att jag fryser och har ont  huvudet. I går fick jag i mig 5-6 alvedon och migräntablett men inte släppte huvudvärken för det.

Fibrovärk har jag också som heter duga kan jag lova, det känns som jag blivit överkörd.
Jag var ju tvungen att ringa FK, Alfta rehab center & Myrorna om jag inte kan jobba, sagt och gjort jag har pratat med Myrorna lämnat meddelande på ARC´s telefonsvarare och när jag ringer till FK så har min handläggare slutat hmmm fattar inget vi ska ju ha möte på fredag, jag har ju inte fått nån ny handläggare.
Jag ska ringa FK igen klockan 10 så vi får väll se vad som händer.

Terese har gått till skolan nu, första dagen efter jullovet. Carro är hemma från skolan idag, hon är lite bättre men inte bra alls, det ligger snorpapper överallt.

Pappa ska vara på sjukhuset kl 10.30 idag och få svar på röntgen och proverna som gjordes förra veckan. Han får förmodligen reda på resten av behandlingsplanen.

Nej nu ska jag ta en alvedon och lägga mig på soffan ett tag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0