Onsdag

Ja nu har jag varit till "jobbet" och sagt Hej & Hej då som bruden på FK sa att jag skulle göra. Mia på jobbet tyckte det verkar idiotiskt men det är ju bara att göra som man blir tillsagd.

Efter det gick jag och köpte en almanacka till köket.

Jag gick upp till morfar och hälsade på en stund för mamma och pappa var där, mamma hade städat ut julen. Jag gick med föräldrarna till medborgarkontoret för mamma skulle lämna i papper för färdtjänst till pappa.

Pappa såg väldigt låg ut men det är ju inte så konstigt. Han ska till ögonläkaren idag för att mäta trycket i ögonen.
Dom åkte förbi här och släppte av mig så jag slapp gå hem.

Nu ska jag kolla lite på tv innan det är dags att börja med middagen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0