Onsdag med tråkigt väder.....

Vad hände igår då??? Jo jag gick ner till Vårby och handlade, tog min vanliga promenad med hunden. Kollade lite på tv. Jag var så himla trött och hade ont så jag la mig på soffan och somnade i 1 timme. Gud va skönt det var fast jag vart lite koko i huvudet när jag vaknade det tog ett tag innan jag blev "normal".

På kvällen fick jag sms av Carro att hon skulle komma och sova hos oss efter hennes träning. Fick ett till sms där hon frågade om jag ville komma och möta henne när hon kom från t-banan. Självklart gjorde jag och hunden det, vägen från Skärholmen och hem är inte rolig att gå själv på kvällen.

Carro är ju ute på praktik nu så hon åkte med bussen 05.35 i morse, usch va tidigt.

Jag skjutsade Terese till skolan i morse hon började 9.25 så jag passade på att handla samtidigt. I dag har jag haft jävligt ont och har det fortfarande.

Det har regnat hela dagen i dag det är så tråkigt, men nu kan jag i allafall torka jackan i trappen framför luftvärmepumpen. HAHA något gott som inte har nåt ont med sig.

Jag gick med hunden och mötte Terese när hon slutade skolan. Jag är SÅ snäll mot mina barn.

Nu håller jag på med middagen det blir köttfärslimpa, potatis och brunsås.

Pappa fick sin andra cellgiftbehandling i dag och det hade gått bra.

Nej nu ska jag börja duka.
Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: puffeltufflan

Svar på min blogg:

Tack rara du!!
Ja dom är fina, håller med dig till 110% ju *ler*

Jättetrevligt att du tycker om att läsa min blogg
Sådana ord sporrar en alltid att fortsätta att skriva, tack!

Ja vi får hoppas att vi kommer ut snart så Hanna får cykla..
Lillstumpan vill ju så det gör ont..

Många kramar till dig med!!

2008-01-30 @ 17:13:42
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0