Måndag!

Nu är helgen över för den här gången. Det blir en kort vecka för Sami eftersom han är ledig  på fredag när dom kommer och installerar luftvärmepumpen.

Sami var och hämtade Carro och Gabbi från lägret igår. Hon passade på att äta här med oss och klockan 20.00 kom  tjejernas pappa hit och hämtade henne, han hade med sig en kartong med ballerina muffins 10 småkartonger med 8 i varje. Tack så mycket alltid kul att ha fikabröd hemma. Jag som har börjat gå ner i vikt.
 
Nu återstår det att se om Terese har blivit smittad av den hemska förkylningen som Carro har dragits med sen nyår, hon börjar bli lite småsnorig och hade ont i halsen i morse. Hon har ju tävling på torsdag och så fyller ju min mamma år på onsdag och det är ju inte så bra å vara förkyld nu när pappa håller på med cellgifterna. Vi får väl se hur det blir.

Carro började sin praktik i dag och ska visst vara ute i en månad. Jag tycker hon är så cool som ska bli bergsprängare/bergborrare och Terese som vill bli mekaniker, Sami frågade mig igår om mina barn inte fick dockor att leka med när dom var små. Det fick dom massor med dockor och även bilar.

Nu ska jag kolla klart på Cityakuten sen blir det nog till att ta med hunden på en promenad och möta Terese när hon slutar.

 

Kommentarer
Postat av: carro

understället satt bra, men blev jävligt BLÖTT!

2008-01-21 @ 18:13:07
URL: http://qwinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0