Måndag

Morgonen började med att vi försov oss lite, kaffet var slut så det fick bli Latte hmmmm.
Det gick ju bra trots allt.

Vad har jag gjort då........ pratat med en kompis i telefon, kollat lite på tv och jag passade på att ta en långpromenad med hunden i det fina vädret. Det var jätteskönt.

Carro ska till läkaren i morgon bitti så nu får vi hoppas att hon blir av med snoret och hostan.

I morgon kl 9.00 ska pappa få sin första cellgiftbehandling, han ska ta 12 st betapred tabletter i kväll och lika många i morgon bitti. Jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att det ska hjälpa mot värken, cancern kan dom ju inte göra så mycket åt eftersom det är i skelettet i hela överkroppen, bäcken, lårben och lymfsystemet.

Det är ju inte kul att ha ont som han har, jag har ju bara min fibrovärk men den är ju en fis i rymden mot cancervärken.

Snart ska Sami åka och hämta Terese från träningen och klockan 20.00 är det idrottsgalan som gäller.

Krama  varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0