Måndag eftermiddag!

Ja då har jag varit och arbetstränat, det var ganska kul men ont som fan fick jag. Dom i personalen som jag träffade i dag var jättetrevliga och det är ju bra.

Packade upp massa porslin och försökte städa lite bland hyllorna.
Terese kom och mötte mig när jag slutade, vi gick och handlade och var på apoteket och köpte nässpray och hostmedicin.

Carro är fortfarande risig och jag har blivit förkyld också fryser och snorar som fan. Tack Carro älskar dig.

Nu ska jag gå en runda med hunden och följa med Terese till bussen, hon ska på träning.

Krama varandra.

Kommentarer
Postat av: Anneli

De är okey hära, lite trött osv bara. Milan har så dumma tider, han vill inte sova förrän sunt 3, 4 på nätterna nu. :( Men jag ska försöka få till så han vänder på dyngen. Man orkar inte hålla på så och va uppe om nätterna. :( De ska bli kul att träffa er snart, de va så länge sen sist. =) Kram

2008-01-08 @ 00:00:17
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0