Mamma fyller år i dag!!!!!!!

I dag är det ingen vanlig dag utan det är min mammas födelsedag!!! Hon fyller 62 år GRATTIS GRATTIS!!

Vi ska dit efter vi har ätit middag, på vägen dit ska vi hämta morfar då slipper han ju ta färdtjänsten. Vi kör hem honom eftersom vi ändå ska hämta Terese från träningen.
Hon är lite sur på folk som ska fylla år samma dagar som hon har träning haha, i morgon har hon ju tävling som hon ska vara med på.

Carro kom hit igår kväll och sov här, hon ska vara i skolan i dag och i morgon för dom hade nån kurs om "heta arbeten" annars är hon ju ute på praktik nu min lilla bergsprängare/borrare.

Hon hade lite hjärnsläpp i morse, hon hade inga kläder med sig inte ens en vanlig jacka och hon "skrek" om att bussen skulle gå om 10 minuter så det var ju bara leta fram grejer åt henne. Hoppas hon hann med bussen.

I dag gick jag bort till kiosken vid grillen och köpte tidningen och så ville Märta att jag skulle köpa trisslotter till henne. Det blev en ganska lagom promenad med hunden till kiosken och runt IP och sen hem.

Om en liten stund ska jag börja med maten så vi kan åka direkt sen.

Skriv gärna en kommentar när ni har läst, det vore kul!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Anette kollar din blogg ibland kul o läsa.. kram Anneli

2008-01-24 @ 10:36:59
Postat av: Caroline.

Det är precis så jag också tänkt det. Ett litet namnkalas i alla enkelhet. Istället för att ta till kyrkan när man själv inte ens är troende.

2008-01-24 @ 12:36:18
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: susanne

Hej Anette!
Jag brukar vara inne och läsa dina sidor men jag är dålig på att skriva... Ha det så gott tjejen!
Kram Susanne

2008-01-24 @ 13:08:17
URL: http://wwwseq60.se
Postat av: Anneli

Hälsa grattis i efterskott =)

2008-01-24 @ 23:03:05
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0