Lördag förmiddag!

I går installerades våran luftvärmepump, och jösses vad varmt det är. Eftersom jag har så ont i min rygg, axlar och armar så kan jag använda pumpen som hårfön, det är bara till att ställa sig i trappen och snurra lite så torkar håret alldeles perfekt.

Jag kunde inte sova längre än till 8.30 i morse för det var så himla varmt.

Terese har nu åkt iväg till Gålö på konfirmationsläger, hon skickade precis sms och talade om att dom var framme nu. Hoppas dom får kul.

Vad vi ska hitta på i dag har jag ingen aning om, Sami ligger fortfarande och sover. Jag tycker att det känns som söndag idag eftersom han var ledig igår.

Kanske kollar vi på handbollen idag vi får se hur det blir.

Skriver mer ikväll och informerar om vad som har hänt under dagen.

 Trevlig helg och lämna gärna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Lämnar ett fotavtryck (")=)

2008-01-27 @ 14:14:15
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0