Fredag eftermiddag!!!!!!

Ja då var det fredag igen då. Jag är fortfarande lite febrig min vän just nu heter alvedon.

Just nu är killen här och installerar våran luftvärmepump han kom vid 11 tiden jag tror att han börjar bli färdig nu.

Carro och jag gick en runda med hunden till MC Donalds och köpte lunch. Nu har hon åkt till Andreas och ska åka med hans ishockeylag till Östervåla på match i kväll.

I morgon åker Terese på konfirmationsläger till Gålö.

Jag måste ringa min läkare nästa vecka och beställa tid till honom för det känns konstigt vid njurarna det liksom svider på nåt sätt.

Nu är pumpen klar killen håller på att plocka undan sina grejer så nu är det städning som gäller.

Skriver kanske mer i kväll vi får se.

Kommentera mera!

Kommentarer
Postat av: puffeltufflan

Svar på min blogg:

Tackar :D

Ja hoppas verkligen nu att ingen annan insjuknar..

Trevlig helg på dig med!

Kramas!

2008-01-25 @ 18:10:04
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0