Fredag eftermiddag!!!!!!

Fredag återigen, veckorna går så himla fort.
Carro har varit här nästan hela veckan, hon är fortfarande förkyld men det verkar som hon håller på att bli bättre nu.
Jag har ont i halsen, huvudet och ögonen, hoppas inte det blir nåt av det för jag vill kunna träffa pappa och han får ju cellgifterna på tisdag så jag vill inte bli sjuk.

Jag och Carro gick till centrum och handlade på förmiddagen idag. Hon ska snart åka till Norrtälje och kolla på hockey.

Terese och Sami slutar snart skolan resp jobbet.

I helgen hoppas jag att vi kan åka och slänga allt skräp, halva förrådet är fullt med tidningar och annat skit.

Den 25/1 kommer dom och installerar luftvärmepumpen det ska bli så skönt.

Trevlig helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0