Tisdag

Nu har det blivit tisdag snart är det fredag igen.

I dag har pappa varit hos läkaren på onkologen på SÖS,  han ska få cellgifter igen nästa vecka och v. 8 el 10 ska han stråla höger axel mot värken.

Jag har inte gjort så himla mycket i dag, pratat med Carro i telefon, varit ute med hunden det är väl i stort sätt det jag har gjort.
Annars har det varit en "bra"  dag har bara haft lite ont i huvudet med det löste sig med en alvedon.

Just nu sitter jag och chattar med min man, han är på jobbet och ska förhoppningsvis åka hem nu.

I morgon börjar Terese sent så antingen skjutsar jag henne till skolan eller så går jag med henne och  passar på att handla samtidigt.

Nej  nu ska jag börja med maten.

Ha en underbar kväll.

Kom ihåg att lämna en kommentar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0