Söndag förmiddag

Liten sammanfattning av helgen!

I går morse åkte Carro till Lillsved på tampett kurs. Terese var med sina kompisar.
Jag städade och Sami var och handlade.

På eftermiddagen åkte vi och hämtade morfar som skulle äta middag hos oss.
Efter middagen och kaffet skjutsade vi hem morfar och vi kollade sen på melodifestivalen.

Carro skickade sms halv nio på morgonen och skrev att dom inte hade nåt vatten på lägret. HAHA, dom har ju hela havet runt hörnet.

Om en liten stund ska jag och Terese gå till Skärholmen och kolla lite, hon ville ha en sådan jacka som jag köpte till Carro i fredags. Jag ska även kolla på en lampa till Carros rum.

Fortsätter att skriva när vi kommer hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0