Snart fredag

Snart ärdet fredag igen, gud vad skönt.
I tisdags eftermiddag gick Terese och jag till Skärholmen och handlade lite till min morfar som var sjuk. Han ville inte gå ut eftersom han hade sån hosta.

Vi var snälla och fixade det han ville ha och sen kom min älskade man och hämtade oss så vi slapp gå hem.
På kvällen fick Sami gå och möta Carro när hon kom hem från träningen så jag fick för en gångs skull se klart på Bygglov.

I går var det kanon väder riktigt varmt och skönt ute.
Carro fick köra Terese till träningen för hennes buss kom inte som den skulle.  Andreas kom hit och åt middag och fikade med oss, jätte kul.

Pappa fick sin 3:e cellgiftbehandling i går och det gick bra. I dag ska han in till SÖS igen för att få strålning på axeln mot sin värk.

På lördag ska vi till Lidingö och gratulera Linnea som fyller 2 år. Terese ska passa på och hälsa på en av sina lärare som bor i samma trappuppgång.
Innan vi åker dit ska hon på sin konfirmation så det kommer att bli lite stressigt för henne men det får lov att gå.

Jag ska ta moppen och handla lite senare, Carro ska till kiropraktorn och Terese har träning i kväll.

Nu ska jag göra lite nytta här hemma.

Ha en underbar ALLA HJÄRTANS DAG!!!!

Kommentera mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0