Snart deltävling 2

När vi klev upp i morse hade Terese redan gått iväg till sin konfirmation.  Sami och jag käkade frukost och drack kaffe.

Vi åkte sedan till Gullmarsplan och hämtade Carro från träningen, sen bar det vidare av till Stuvsta Rör där vi hämtade en grej till värmepannan.

Vi handlade mat och åkte hem.
Väl hemma igen satt vi och kollade på skidskytte.

Jag satt lite senare och kollade på friidrotten medans Carro och Sami sov i soffan. Dom är så gulliga så........

Snart ska vi kolla på melodifestivalens 2:a deltävling, jag hoppas precis som Carro att Ola vinner.

Nej nu ska jag inte göra nåt alls fram till klockan 20.00.

www.tjuvlyssnat.se


Kommentarer
Postat av: Nikki

Tack desamma :D

2008-02-16 @ 23:44:54
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: puffeltufflan

Svar på min blogg:

Hej Vännen och tack så hemskt mycket för dina fina ord..
Jag blir så glad av dom, tack! :D

Jo jag har förstått att många är attans nöjda med internetbanken.. låter ju väldigt lovande!

Ha en underbar början på veckan vännen!

*Kramar om*

2008-02-18 @ 04:42:36
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0