Promenad i regnet

Tjejerna och jag har varit nyttiga idag. I morse gjorde Carro ett glas färskpressad juice till henne och mig,  jättegott.

Vid 11 tiden tog vi 2 st dramat vagnar kollade hunden och började våran promenad mot SEA Hund & Katt som ligger längst bort i Kungens Kurva/Segeltorp. Det småregnade hela tiden.

Vi köpte levergodis och en leksak till hunden. Vidare gick vi till Ica Kvantum och handlade, jag tror nästan att vi köpte 7 ton frukt. Det kändes som så när vi drog vagnarna hem.

På hemvägen började det regna ganska ordentligt så vi blev lite blöta.

I kväll ska vi till Gustavsberg igen och kolla på Andreas sista match för säsongen och för oss blir det sista gången vi åker i skitbilen vi har nu. I morgon kommer Sami hem med NYA bilen.

Tjejerna åker ju på kryssning i morgon och vi kanske tar en tur med bilen till Vagnhärard och fikar hos Kjelle & Sussie, Sami skulle visst hjälpa till att koppla in deras skrivare.

Nu ska jag kolla igenom tidningen.

GRATTIS THERESE "ROSEN" PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: puffeltufflan

Hej Vännen!
Kommer in för att säga:
Ha en underbar kväll och natt..
Och att morgondagen blir sådär helt underbar!!

Kramas!!

2008-02-26 @ 22:24:05
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0