Min underbara dag.....................not

Ja i dag skulle jag ju på återkopplingsmöte på Alfta Rehab Center i Solna tillsammans med en representant från FK och en psykolog som skulle tala om vad dom kommit fram till under utredningen.

Sagt och gjort jag åkte dit kom lite tidigt eftersom man inte veet med köer och sånt. Satte mig i väntrummet kl 9.30 (hade tid 10.00) tiden gick å gick, när klockan var 10.15 gick jag och frågade en personal hur länge jag skulle vänta så hon gick och letade och kom såsmåningom tillbaka och talade om att ARC inte finns kvar längre.............. men hallå jag fick brev från dom igår och pratade med dom i fredags för en vecka sedan. Ett företag kan väl inte bara försvinna från den ena veckan till den andra, jo tydligen det var ju bara ta mobilen och ringa FK och berätta hon trodde att jag skojade med henne hade med andra ord ingen aning vad som hänt.

Jag ringde taxi och åkte hem, ringde återingen upp tjejen på FK och vi satt och pratade lite, hon hade ju också fått sammanfattningen av min utredning hon gjorde lite ändringar för det stod vissa saker som jag inte har sagt över huvud taget.

Hon kunde ju i allafall konstatera av det hon läst att jag inte ska behöva arbetsträna än på ett tag.

Jag försökte ringa flera av dom telnr jag har till ARC men det svarar ingen så jag provade att ringa till huvud kontoret i Hälsingland och frågade dom hur man kom i kontakt med Solna, svaret var "dom är avvecklade"

Jaha men meddelar man inte patienterna det...............
Nu fattar jag ju varför FK inte köper deras tjänster längre.

Terese och jag gick till Skärholmen och handlade när hon kom hem från skolan och så passade vi på att hälsa på morfar en stund.

Sami kom hem med 2 kartonger Inga-Brittas havrebollar alldeles färska så nu ska vi fika och njuta av godsakerna.

I kväll ska vi kolla på Let´s Dance.

Ha det så bra och kommentera gärna.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hmm ett företag förvinner bara , hallå ??
SUCK! vad mer ska man säga!
Skönt för dig att slippa arbetsträna om du mår så dåligt av det vännen.
Låter som en mysig helg du haft
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0