Lördag

Det blev ett tidigt uppvaknande i morse, min älskade dotter skickade sms med frågan "Vaken?"  klockan 8 , svaret från mig blev "lite" då ringde hon så vi pratade en liten stund. Hon var på väg till träningen. Jag somnade om och vaknade när larmet på Sami´s mobil ringde klockan 10.

Vi gick upp och käkade frukost och fikade.

Mitt på dagen åkte vi iväg till Stuvsta rör och beställde en inomhusgivare till pannan och sen åkte vi till Stockholms MC Varuhus och kollade lite på hojar.

Väl hemma igen tog vi en promenad med hunden. Nu har jag kollat lite på simhopp, det gick ju riktigt bra för den svenska tjejen.

Snart är det dags att börja med maten i dag vankas det laxfilé med ris och sås.

Terese har varit duktig nu och städat sitt rum, hon har för tillfället två kompisar här det fnittras ordentligt där nerifrån.

Just nu har jag lite beslutsångest för i kväll, jag vet inte om jag ska basta eller kolla på Göta Kanal, vi har ju sett den men den är ju bra och basta skulle jag behöva för jag har skitont just nu. Jag har ju några timmar på mig att bestämma mig.

Nu börjar magen kurra så jag ska ta och knalla ut till köket och göra min plikt som kvinna..................


Jag vet att det är många som läser min blogg, kan ni inte lägga en kommentar!!!

Ha en underbar fortsatt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0