Fredag kväll

Nu har vi kommit hem från Gustavsberg. Vi var ju och kollade när Andreas spelade match (han spelar i Värmdö) mot Norrtälje.

Matchen var riktigt bra men vart om hittade domaren vet jag inte han verkligen SÖG. Resultatet blev i alla fall 3-3.
Det blir nog att vi åker och kollar på fler matcher.

Det blir inte att vi åker till Lidingö i morgon för dom har blivit sjuka igen, så vi ska göra ett nytt försök den 1 februari. Vi får hålla alla tummar att dom är friska då.

Carro sover hos Andreas i natt så hon får skjuts till träningen av honom i morgonbitti. Vi åker och hämtar henne sen.

Fick precis ett sms av en kompis som skrev att hennes ena hund hade blivit illa biten av en pitbull utanför porten och att ägaren till den hunden hade klappat till henne så hon hade fått näsblod, han hade ryckt henne i håret och hotat henne till livet.

Nej nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig och krama min kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0