Uppehåll i dag

Dagen i dag har varit helt ok. Satt vid datan lite på förmiddagen innan jag tog en promenad med hunden.

Sen var det dags att åka och tanka moppen. Åkte in till SKHLM och handlade sen bar det av till morfar. Han är lite rolig den "gubben". Han låg och vilade när jag kom, jag frågade honom om inte han skulle ner och fika på Eken. Han nästan studsade upp ur sängen och GICK hela vägen ner där han fikade. 

När vi kom upp till honom igen försökte han prata, man märker ju att han har så mycket att säga men det går ju inte. Talet har ju blivit bättre och bättre men han kommer inte så långt som till poängen tyvärr.

I morgon ska ju mamma på möte med biståndsbedömmaren igen så då för vi se hur det går.

I dag fick pappa sin cellgiftbehandling och än så länge är allt bra.

Nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0