Snart är det julafton igen

I går kväll satt Sami, jag och Terese och spelade poker. Riktigt roligt faktiskt med tanke på att jag vann.

Om en stund ska vi gå till mamma och pappa för att fira julafton igen, den här gången tillsammans med brorsan och hans familj.
Morfar kommer ju också dit.
Carro och Jonas har ju sovit i lägenheten inatt så dom åker dit direkt.

Vi ska ta med oss Zita för nu är det ju inte bara Oliver som slaskar och tappar mat på golvet när han äter, morfar gör ju det också speciellt efter hjärnblödningen. Det blir ju kalas för hunden.

Jag funderar på om jag ska gå  tidigare och hjälpa mamma lite eftersom hon ska åka till servicehuset för att åka med morfar i färdtjänsbussen till henne. Då slipper han ju åka själv eftersom han är lite"koko" nu för tiden.

Det ska bli så kul att träffa Fanny igen, nu har hon ju flyttat ner permanent till sin pappa. Hon har ju bott hos sin mamma i Arvika i 8 år, under den tiden har vi ju inte kunnat träffa henne så ofta. Men nu blir det ändring på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0