Snart 2:a advent

I dag är det fredag igen.  På söndag är det 2:a advent det går så fort.

Jag hoppar över besök hos morfar i dag för jag måste städa här hemma. Vi får ju främmande i kväll. Vid 20.00 kommer svärfars plan från Finland.

I går kväll när vi gick och la oss så började jag må så jävla illa. Det tog en stund innan jag kom på varför, jag har ju ökat upp dosen på en av mina mediciner och då blir det ju så. Somnade i allafall efter en stund.

I morse gick tröttmössorna upp när klockan ringde. Dom är så duktiga.........

Om en liten stund ska jag ta en ordentlig lång promenad med hunden så jag har orken att jaga dammsugaren sen.

I morgon vet jag inte om Sami´s syster kommer hit eller om dom (Sami och hans pappa) åker hem till henne. På söndag ska vi till brorsan på Olivers 3 års & Stephanie´s 16 års kalas.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Sprid detta vidare till alla du känner:

http://www.barncancerfonden.se/2332



Trevlig helg!

Kram Ylva

2008-12-05 @ 14:48:24
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0