Oj vilken dag

Dagen i dag började inte så bra för vissa i familjen. Sami och Terese tyckte visst att sängen var väldigt tilltalande eftersom dom fortfarande sov när mamma ringde 8.30.

Sami flög upp och åkte iväg till jobbet, Terese åt frukost innan hon tog bussen till sin praktik. Jag får nog ta och kliva upp varje morgon så dom inte försover sig nåt mer.

Jag tog morgon promenaden med hunden efter att jag ätit frukost.
Vid halv elva tiden gick jag till Skärholmen och köpte födelsedagspresenter till Oliver och Stephanie, vi ska dit på kalas på söndag.

Passade på att gå upp till morfar. Han satt i fåtöljen helt ensam. Mamma och pappa kom straxt efter, dom hade varit och handlat åt honom.
Jag blev kvar där medans mamma och pappa åkte hem och åt lunch.

Morfar och jag fikade tillsammans.

I dag var det ju uppföljningsmöte med biståndsbedömmaren, mamma ville att jag skulle stanna kvar under mötet. Usch vilken tråkig kärring hon var bedömmaren. Vi satt tysta så hon fick ställa frågorna till morfar och svaren hon fick var ju som hej kom och hjälp mig.
Nu har jag i alla fall kommit hem och varit ute med hunden, snart kommer nog Sami och Terese hem. Carro är på  julbordskryssning med sin praktik.

I morgon kommer min svärfar till Sverige och stannar här över helgen. Det ska bli trevligt.

Nu ska jag sätta igång med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0