Ny vecka nya möjligheter

Vi kan ju börja med att sammanfatta gårdagen.

Sami var hos grannen och fixade elen till deras bastu. Jag tog en promenad med hunden. Vid 14.30 tiden åkte vi till Andreas för födelsedags fika, det var jätte trevligt.

Efter fikat gick vi över till tjejernas pappa som bor på samma gård. Terese hade ju haft "kalas" hos sin pappa.

Hon valde att stanna kvar över natten hos honom så jag Carro och Sami åkte hem. Jag körde och det gick bra även den här gången.

När vi kommit hem och hade ätit så började Carro kolla på lite filmer från våran videokamera, det slutade med att vi kopplade in den i tv´n, där blev vi sittande ett bra tag och skrattade gott.

Det var en film på Terese när hon var ca 9 år och hade en dansuppvisning för oss i vardagsrummet, hon var såååå liten.
Första filmen på Zita när hon var ca 1 1/2 vecka, T första simtävling, första slalomåkningen mm

Vi kollade även på när Carro satt som målvakt i Nacka HI kälkhockey och hennes första gymnastik tävling.
Sami ska lägga över alla filmer på dvdskivor sen är det väl Youtube som gäller.

I dag har mamma nåt möte med en samordnare ang morfar och pappa har möte på stadsdelsförvaltningen om sin färdtjänst.

Jag ska nog gå över till morfar lite senare i dag och kolla läget.

Nu ska jag snart promenera lite med hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0