Nu är julen över

I går var vi och firade "lilla julafton" hos mamma och pappa. Totalt var vi 14 stycken där, det var mamma, pappa, morfar, jag , Sami,Terese, Carro, Jonas, brorsan, Jana, Kim, Stephanie, Fanny och Oliver.

Morfar fick ju hjälp med specialtransport och trappklättrare så han kunde vara med ett par timmar.
Maten var jättegod och sällskapet var väldigt trevligt.

Sami och Jonas va lekfarbröder till Oliver, dom sprang runt och busade som sjutton. Oliver fick ju bla en polismotorcykel, den var en hit.

Vi andra fick också julklappar, bla pengar, ljusstakar, duschkrämer, presentkort mm.

I dag så har vi åkt runt till lite olika möbelaffärer (inte IKEA) och kollat på soffor, vi har hittat några som verkligen faller oss i smaken.
Terese har varit i Skärholmen och shoppat loss, hon hade ju riktigt mycket pengar på massor med presentkort.

I morgon ska jag köra igen, jag ska nog övertala min man att vi åker till Direktmöbler i Jordbro och kollar lite på deras möbler. Man kan ju alltid förena nytta med nöje.

Vi måste även passa på att köpa maten vi ska ha på nyårsafton, då ska mamma och pappa komma hit som vanligt och äta.

Nu är det dags för mig att börja med maten.




 Den här typen av soffa vill jag ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0