Moppeväder

I dag var det en trött familj som hade väldigt svårt att kliva upp. ( Carro går upp som hon ska) Snart så får vi sova länge igen. Sami jobbar ju bara tills på fredag sen är det semester i 2 veckor. Det ska bli så skönt.

Eftersom det var moppeväder i dag så åkte jag till Skärholmen och handlade, det var lika bra att börja köpa lite av julmaten nu.

Nu har jag fått lite tips på julklappar till Fanny och Oliver, om det är moppeväder i morgon åker jag nog och köper det.

Till dom stora barnen vet jag redan vad vi ska köpa, det tar vi nästa vecka.

I dag skulle Sami jobba över, han skulle ha nåt möte 18.15 så jag har ingen aning om när han kommer hem.
Carro åker snart till Jonas och möter honom på jobbet, sen åker dom hem till "deras" lägenhet.

Nu ska jag fortsätta kvällen på soffan framför tv´n.

Kommentarer
Postat av: carro

jag har inga problem att gå upp, jag är uppe lång före alla andra bara att jag är på mitt rum hela tiden... jag behöver ingen som säger till mig när jag ska gå upp½

2008-12-16 @ 21:34:40
Postat av: Ylva

Duktiga Carro!!

2008-12-17 @ 08:27:15
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0