Kört bil

I dag gick vi faktiskt upp ganska tidigt redan 9.30. Efter frukosten och kaffet så började övningskörningen.

Vi eller rättare sagt jag styrde kosan mot Jordbro och www.direktmobler.se . Där inne hittade vi VÅRAN soffa.

 Den här soffan kommer det att bli fast den ska vara mörkgrå.

Vi hittade även ett runt jättesnyggt bord som passar perfekt till. Dom hade till och med soffan i lager hemma men den var ju lite stor för min lilla bil.



Övningskörningen gick bra, jag har ju inte kört nu på jättelänge men det ska bli ändring på det nu.

I morgon måste vi åka och handla maten inför nyårsafton. Då ska ju mamma och pappa komma hit. Hoppas bara att maten kommer att smaka för pappa, nu är det ju 1 vecka sedan han fick cellgifter

Terese är och shoppar med en kompis och Carro är hemma med Jonas.

Nu ska jag försöka övertala min man att vi ska åka och hämta hem mat från Thai restaurangen i Kurvan. Är lite småsugen på thaimat idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0