GOD JUL!!!!

I dag är det julafton och min mammas namnsdag, grattis till henne.
Sami och Terese åt julgröt till frukost.

Terese blev hämtad av sin pappa och syster för en stund sedan, dom ska till deras farmor och äta jullunch. Efter det åker dom till nästa firande med sin pappa.

Sami och jag äter våran julmat här hemma sen tar vi en promenad med hunden ner till morfar för fika. Mamma och pappa skulle ta med sig julmat till morfar och äta med honom.



God Jul!



Efter att Sami och jag ätit av julmaten så tog vi en promenad med Zita hem till morfar. Mamma och pappa hade ätit med morfar och väntade med kaffet tills vi kom.

Vi hade med oss foton på tjejerna som morfar fick. Mamma och pappa fick Lindemans Låda, vi satt och lyssnade på en hel del av historierna. Hasse & Tage är ju så himla roliga. Det är ju 12 timmars material på skivan. Vi fick oss i allafall ett gott skratt flera gånger om.

Lite snö har vi fått nu till jul, typ 48 flingor.

Nu sitter Sami och väntar på att bastun ska bli varm, jag väntar på att klockan ska bli 21 för då ska jag kolla på Robert Wells 10 år med Rhapsody in Rock.

Nu vill jag bara passa på att önska alla en bra fortsättning på julen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0