En vecka kvar........

I går efter våren tacomiddag gick jag med Sami till grannen. Jag och Fru granne fikade och satt och pratade medan "gubbarna" jobbade.

När allt var klart blev det whisky? provning, det slank ner en hel del på vissa. Vi kom inte hem förrän vid midnatt. Trevligt hade vi i alla fall.

Jag gick upp vid 9 tiden i morse när Terese hade gått ut med hunden. Hon och hennes polare som sov här åt frukost innan dom åkte till innebandy matchen.
Carro drog i väg till sin gympagrupps juluppvisning.

Sami och jag tog en promenad till morfar och hälsade på. Mamma och pappa var där så det blev lite fika.

Vi åkte och köpte datorn till Terese, det är ju en kombinerad födelsedagspresent och julklapp.Sami har installerat allt nu som ska vara i den.


Just nu är Terese i Järfälla och kollar på match, Carro sitter med sin dator i knät och Sami med Terese. Vilken underbar familj vi är. Vi sitter ju tillsammans ändå.

Om en halvtimme ska vi titta på Svenska Hjältar så jag ska nog plocka fram "snorpapper", det lär ju behövas.

När vi köpte datorn så fick vi en 40 timmars kryssning till Helsingfors eller Riga som gäller tills 31/3-09 så det kanske blir en liten resa.
Carros första fråga var "När åker vi" haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0