Dagen före

Sami åkte och hämtade Carro i Fagersjö på förmiddagen i dag. Sen åkte dom tillsammans och handlade det sista tills i morgon. Det blev även ett besök på bolaget för lite inköp av cider och öl.

Jag passade på att duscha både hunden och mig.

När dom kom hem från affären så hade vi en lite julafton här eftersom tjejerna ska fira julafton med sin pappa.

Jag fick det jag hade önskat mig av min familj, en spikmatta.


http://www.spikmattan.com/index.php

Den ska tydligen vara bra när man har fibromyalgi, så nu ska jag pina mig ordentligt. Den lilla stunden jag provade efter jag öppnat paketet så var det jätteskönt.
Man kan tydligen lägga den i sängen och ligga på den tills man är på väg att somna och då tar man bort den.

Snart börjar det bli dags att fixa maten, jag börjar bli lite hungrig.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!


En liten uppdatering:

Vid 3 tiden åkte Sami och jag till Lidingö för att lämna julklapparna till hans systerdöttrar. Vi passade på att fika lite innan vi styrde hemmåt igen.
Terese hade börjat med maten så det skulle gå lite fortare.

Nu sitter vi med varsin laptop i knät och surfar. Om en stund ska vi kolla på Svt´s uppesittarkväll.

Terese är ute med en kompis och Carro är med Jonas hos hans föräldrar och spelar/kollar på bingolotto.

Pappa fick sin cellgiftbehandling i dag. 

 


Kommentarer
Postat av: Dimitra

God Jul vännen!

Hoppas ni får en underbar och stämningsfull Jul.

Kram Dimitra och Theo

2008-12-24 @ 00:23:48
URL: http://www.metrobloggen.se/dimitra
Postat av: Anonym

God Jul på er alla!

2008-12-24 @ 08:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0