Äntligen fredag igen

I går var jag med Carro i Skärholmen igen, hon skulle ta en spruta. Efter det gick vi runt lite i centrum och handlade.
Vi gick även upp till morfar en snabbis, jag fick värma hans mat för han var hungrig.Han har ju gått ner en hel del i vikt.

I dag har jag haft fruktansvärt ont i huvudet, jag har en känsla av att migränen är på väg och mina tabletter är slut......kul eller inte.

Carro och Jonas är på väg hit, dom skulle tydligen äta här.
Sami börjar sin 2 veckors semester idag. Så det blir till att köpa klart julklapparna nu närhan är hemma. Vi måste även köpa klart julmaten.

Vill passa på att önska familjen www.wingren.blogg.se  krya på er och håller tummarna för att ni är friska till jul.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0