Tack för kaffet

I dag har jag varit hos Sussi och fikat. Som hon skrev på sin hemsida är vi gamla kompisar sedan 80-talet när vi jobbade ihop.

80-talet det låter ju som man är hur gammal som helst. Lite läskigt faktiskt.
Nåja, det var jättekul att träffas. Det händer ju inte så ofta och ändå bor vi inte så långt ifrån varandra. Det tog mig 10 minuter med moppen hem till henne. Nu hoppas jag att hon kommer hit innan hennes semester är slut.

Annars har det inte hänt så mycket, åkte och hämtade Terese efter skolan. Carro har varit hos läkaren i dag eftersom hon jobbade på derbyt igår och stog som publikvärd nedanför Hammarby klacken när smällarna ven bredvid henne. Tydligen hade hon fått "lite" ont i örat och så pep det. Det kanske inte är så konstigt. Det var i alla fall "bara" en svullen trummhinna.

I morgon ska jag på styrelsemöte här i våran förening.

Nu ska jag bara koppla av och kolla lite på tv och vänta in att klockan blir sängdags, är sjukt trött.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Måste kännas bra att va bajare idag, ytligare ett spadtag på svenskfotbolls undergång......

2008-08-26 @ 22:55:08
Postat av: Andreas

Men tycker om dig ändå

2008-08-26 @ 22:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0