Städdag här hemma

I går kväll var Sami, Carro och jag på handledarutbildningen inför körkortet. Det var faktiskt riktigt intressant. Nu hoppas vi bara på att Samis intyg kommer snabbt så jag kan börja köra.

Terese är i Finland nu och har det förmodligen jättebra, hon kommer hem på måndag.
Carro tillbringade natten hos J, jag vet inte om hon kommer hem i dag. I morgon ska hon in till stan och kolla på Pride. På söndag ska hon jobba på HAMMARBY matchen.

Sami jobbar sista dagen i dag sen är det semester i 2 veckor.

Jag har städat här hemma på förmiddagen, dammsugit och städat duschrummet.

Jag ska snart ta en promenad med hunden.  Just nu sitter jag och väntar på besked om svärmor kommer hit eller inte, hon är tydligen sjukskriven för hjärtat igen.Vi får väl se hur det blir.

Nu ringde svärmor så jag ska prata med henne. Återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0