Semestern är slut........

Dagen i går var helt underbar. Vigseln var utomhus, brudparet och näbbarna var sååå fina.

Maten var jättegod, talen var rörande. Speciellt brudgummens bror/bestmans tal det var klart det bästa, det var till och med så att killen som satt framför mig vart blöt i ögonen.

Det blev mycket klirrande i glaset, så brudparet fick pussas mycket.

Vi kom hem vid 3 tiden och vaknade 11.30 i dag när brorsan ringde. Vi hade planer på att åka hem till brudparet i dag för det skulle vara presentöppning klockan 14, men det var vissa här som var lite bakis (det var inte jag).

Annars i dag har det inte hänt så mycket, jag har varit och handlat. Terese är på bio, Carro ska på DIF matchen och Sami ligger på soffan.

Maten är snart klar, sen ska hunden rastas.

I morgon börjar vardagen igen, Sami ska till jobbet och tjejerna till skolan. Det ska bli skönt med lite rutiner igen.

Nej nu ska jag äta, Sami får äta senare just nu snarkar han i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0