Ojojojoj

Det blev inte direkt någon sovmorgon idag, fick säga till Sami ett par gånger innan han gick upp. Lyckades somna om men klockan 8 ringde en kompis. Lyssnade på henne i nästan 3 timmar.

Vid 11 kom en granne förbi, så vi satt och snackade en stund. Precis när jag skulle gå ut med hunden ringde mamma och frågade om jag kunde klippa pappa lite.

Det blev en snabb runda med hunden kom hem just när dom svängde in på parkeringen. Jag har aldrig varit med om att en människa som får cellgifter behöver klippas så ofta som pappa. Det börjar till och med växa mörkt hår igen. Håret uppe på pappas huvud är som bebishår och på sidorna är det som svinto.

Nu är han ju klippt och den första leveransen av lister och beslag till våra nya fönster har kommit.

Terese tog moppen till skolan i dag för hon försov sig lite och passade även på att äta frukost hemma. Hon har fått sin jobbiga astmahosta igen. Den brukar ju komma som ett brev på posten när skolan börjar.

Nu ska jag börja med disken.

Kommentarer
Postat av: sari

hej och tack för titten.....ser att ni har det tufft ni emmellanåt.....Jättekramar till er......

2008-08-28 @ 22:00:42
URL: http://pontusnershed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0