Ny torktumlare

När Carro kom hem idag så åkte jag till mamma och pappa för att hälsa på min bror och hans son Oliver. Vi möttes på parkeringen så Oliver fick åka med mig på moppen( motorcykel enligt honom) till porten. Han tyckte det var jättekul, vi tutade på hans pappa. Det första han berättade för sin farmor och farfar var det.

Terese kom upp dit efter skolan och lekte lite med honom.Han är så rolig.

Efter middagen åkte Sami och jag runt till lite olika vitvaruaffärer och kollade på torktumlare. Jag behöver ju verkligen en ny eftersom den gamla har dött. Med två tonårstjejer i familjen så måste det tvättas mycket och ofta.


Tillslut hittade vi en som var bra och till ett rimligt pris. Nu torkar den för första gången. Jag vet vad jag ska göra i helgen i allafall, tvätta & torka.



Terese ska vara hos sin pappa hela helgen, Carro sover hos en kompis i natt.

Sami ska ut på jobb antingen lördag eller söndag.

Nu ska jag gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0