Jobbigt med semester............

Man blir ju trött av att ha semester, eller rättare sagt det är ju Sami's semester.

Dom senaste dagarna har sett ut som följande:
Vi kliver upp vid 10 tiden, går ut med hunden. Sen är det frukost.

Kollar på OS några timmar. Mitt på dagen åker vi och handlar sen är det promenad med hunden som gäller.

Middagen serveras mellan 17-18. Efter maten är det kaffe och en runda till med hunden.

Sen kommer höjdpunkten på Guitar Hero Rock Band, det spelar vi nu för tiden mellan 5-7 timmar per kväll. Det är bland det roligaste jag spelat, jag håller mig visserligen till easy nivån. Det är ju roligt eftersom man kan spela/sjunga 4 stycken så hela familjen kan ju göra något tillsammans.  Att det är bra musik är ju bara ett plus.

Just nu sitter Sami, Carro och Doffe och spelar.

I dag har jag varit och köpt kläder till bröllopet vi ska till på lördag. Det blev en kjol, blus, väst och långkofta. Det är ju lite jobbigt eftersom vi inte vet om bröllopet kommer att vara utomhus eller inne, det får vi reda på klockan 15 och vigseln är kl 16. Sen är det ju vädret som man inte vet så mycket om. I dag i tidningen stog det att det skulle vara varmt och sol på lördag.

Terese ringde för en stund sedan, hon har det jättebra på lägret.

Carro ska ju ta hand om hunden på lördag när vi är borta och dom ska på utflykt, hennes ena kusin Wilma ska ha fotbolls turnering så dom ska åka dit och kolla. Hoppas Terese får följa med om hon vill.

Pappa var hos läkaren på sjukhuset idag och alla proverna var bra så han ska dit på onsdag och få cellgifter igen.

Det bästa som hänt i dag är att HAMMARBY VANN med 2-1!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0