Ingen bra dag i dag.........

Vaknade halv 9 i morse av att Terese skickade sms, kunde inte somna om så jag gick upp och åt frukost.
Carro gick ut med hunden, det har hon gjort varje gång i dag. Puss Älskar dig!!!!!!!

Sami och pappa åkte iväg och köpte lite delar till min bil.

Mamma och jag kollade på OS och pratade medans Sami bytte kamrem och vattenpump. Pappa stog bredvid och kom med glada tillrop.
Carro har fixat i sitt rum och satt en hylla. Jag fick borra för hon kunde inte sa hon, rolig tjej hon som utbildar sig till bergsprängare/borrare.....


Sami och jag skulle åka i väg till Direkt-Möbler i Jordbro för att kolla på en ny soffa. Vi kom till Farsta då höll jag på att spy, fan vad jag mådde illa. Jag har ju fått nya värktabletter som det är morfin i och jag har inte riktigt vant mig vid dom ännu. Fast jag bara tar en halv tablett så snurrar det till i huvudet och illamåendet kommer som ett brev på posten.

Vi blev stående i ett villaområde en bra stund, Sami fick åka iväg och fixa en påse och en flaska cola.


Till slut slutade snurrandet och vi började rulla hemmåt.

Min kära man fick laga maten i dag, och med lite mat i magen mår jag bra igen.

Sofforna får vi åka och kolla på en annan dag.

Jag har försökt ringa Länsstyrelsen i flera dagar nu för att höra hur det går med handledarpappren för Carro och mig. Vi vill ju börja köra nu. Deras telefonsvarare har sagt nu i flera dagar att det är många som ringer, ring igen. Jag ska fortsätta min terror i morgon.

Terese har det fortsatt bra på lägret, i dag har dom padlat kanot. Pratade med henne för en stund sedan och då badade dom och hade kul.


Nej nu ska jag kolla på tv innan sängen kallar.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Vi får väl se om hunden och dess lill-matte orkar upp!!

2008-08-13 @ 13:08:42
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0