Guitar Hero Rock Band

Terese och Sami åkte i väg till Siba och köpte Guitar Hero Rock Band. Jösses vilket roligt spel. Vi har spelat i flera timmar, jag på bas Terese på trummor och Sami på gitarr.

Vi har haft jätteroligt.


För en timme sedan kom Therese och Sorin hit, nu spelas det för fullt, Sorin spelar trummor, Therese på sång och Sami på gitarr eller bas. Jag mäste ju säga att Therese är den som är bäst, hon kan ju sjunga.

Carro har kommit hem ochn packat om, hon ska med sin pappa på kräftskiva i morgon. Hon kommer hem på lördag eller söndag.

I morgon ska jag ringa länsstyrelsen och kolla hur långt dom har kommit med handledarpappren.Jag vill börja köra nu.

Nu ska det tydligen komma ett nytt regnoväder, tråkigt.

Min läkare ringde i morse så nu har jag varit och hämtat ut nya tabletter så nu får vi se hur dom funkar.


Nej nu ska jag fortsätta kolla/lyssna när dom spelar och sjunger.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Åhh nej, är ni fast i det där också. Stackars era grannar!!

:-)

2008-08-08 @ 08:28:52
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0