Fredag och migrän

Fy fan vilken migrän jag har haft idag. Det känns som jag inte gjort annat än ätit alvedon och migräntabletter.

Jag fick massage för nån timme sen av Sami och då började de släppa  lite. Jag försökte lägga mig i sängen  ett tag men då gjorde det så jävla ont så tårarna rann.

Nu är det iallafall helt ok.

Terese har packat allt hon ska ha med sig på lägret i morgon, hon tar bussen härifrån vid 7.30. Sen skulle hon möta 2 simkompisar i Bredäng och ha sällskap med dom till centralen. Tåget går 9.07.

Sami har varit ute och åkt hoj på grusvägarna i regnet idag, nu sitter han och kollar på nån konstig film.

Jag kollade på OS invigningen idag, den var riktigt mäktig.Det är extra kul eftersom en granne är med och tävlar för Grekland i brottning så där kommer vi att hålla tummarna ordentligt.

Tidigare i dag hade Terese två kompisar här som spelade Rock Band, det lät som det gick ganska bra.

Jag pratade med Carro för en stund sedan och hon sa att det skulle vara förfest här hemma varje helg.................jag vet inte det ja.

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig.
Hoppas helgen blir bra för alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0