Fredag kväll

I dag har jag dammsugit hela huset, just nu fäller Zita så fruktansvärt mycket så man får ju byta påsar ett par gånger i veckan.

Terese, Sami och jag spelade Rock Band ett par timmar. Det är fortfarande jättekul.

Nu sitter Sami i bastun och svettas. Jag sitter med fötterna i en hink med kokhett vatten. Dom måste ju bli fina tills i morgon när vi ska på bröllop.

Carro har jobbat på Bajenmatchen i dag som tyvärr inte gick så bra, det blev förlust med 2-4 mot Gais.
Just nu är det lite svårt för Carro att komma hem, hon skulle försöka ta bussen.Det var tydligen bråk efter matchen.

Min bror och hans fru kommer hit imorgon vid 14.30, dom hämtar oss så vi slipper ta bilen. Vi ska ju ändå till samma ställe.
Det ska bli så himla kul att gå på bröllop, det är ju 3 år sedan senaste. Då var det brorsans bröllop.
Nu ska vi bara hålla tummarna för att det blir bra väder eftersom planerna är att vigseln ska vara utomhus.

Nej nu börjar vattnet i hinken bli kallt så jag skriver mer i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0