Växlande väder

I dag har det verkligen varit växlande väder, ena sekunden sol nästa mulet och alldeles mörkt.

Jag tog i allafall moppen och åkte och handlade på förmiddagen. Gick sen en runda med hunden.

Carro ska på sin väns brors studentskiva i kväll, hon ska till skolan imorgon hahaha undrar hur det ska gå.

Terese har träning ikväll jag måste nog skjutsa henne eftersom Carro tog båda busskorten med sig imorse.
Hon ringde och bad om ursäkt, upptäckte det när hon klev på bussen och då var det ju lite sent att vända om.

Snart ska jag åka och hämta T i skolan.
Vad som händer mer i dag vet jag inte, jag är så otroligt trött just nu.

Middag idag: Ravioli
TV: Sjukhuset och Spårlöst.

I morgon förmiddag är det utveckligssamtal med Terese mentor.

Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0